понеділок, 1 березня 2010 р.

Результати студентсько-викладацького референдуму

Переважаюча більшість могилянців підтримує перехід на семестрову систему за умови збереження зимової сесії до Нового року та тижнів самостійної роботи у кожному семестрі, що можливо тільки за умови розподілу семестрів на 15 і 22 тижні, та виступають проти загального запровадження кредитно-модульної системи.

У викладацько-студентському референдумі, що проходив з 8 по 10 лютого, взяло участь 2299 студентів – дві третини від загальної кількості. Викладачам та студентам було запропоновано висловитися щодо підтримки переходу на семестри за схемою “15/22 тижнів” та запровадження кредитно-модульної системи.

91% студентів підтримали схему “15/22 тижні”. Результати свідчать, що для студентів вирішальними є складання сесії до Нового року, адже це гарантує повноцінні зимові канікули, та збереження тижнів самостійної роботи. За попередніми результатами, з-поміж 50 викладачів, результати голосування яких відомі на даний момент, 34 так само підтримали такий варіант розподілу семестрів.

“Чи погоджуєтесь Ви, щоб кожна кафедра самостійно визначала форми оцінювання знань студентів без обов’язкового впровадження модульної системи з проміжними письмовими контрольними роботами?” Альтернативою такій позиції є впровадження уніфікованої системи кредитно-модульного навчання для всіх кафедр, як пропонуться адміністрацією НаУКМА. 89% студентів проголосували проти такої уніфікації і підтримали право кафедр самостійно визначати методи оцінювання знань студентів. Так само 43 викладачі серед 49 висловились категорично проти введення “модулів” у пропонованому Міносвіти варіанті. Питання запровадження кредитно-модульної системи дуже стурбувало викладачів, адже саме на них ляже тягар роботи з написання нових навчальних планів та перевірки великої кількості письмових робіт.

Результати голосування говорять самі за себе. Тепер слово за адміністрацією “найдемократичнішого” та “найпрогресивнішого” університету України: чи буде враховано позицію викладачів і студентів у визначенні долі Академії?

Немає коментарів:

Дописати коментар